Vavva äventyr!

GOD UNDERBAR MORGON!!! Hur gött e inte de å äta frukost te sol, termometern visar 18 g i solväggen å livet leker!

Har mitt rutiga linne å bruna läppar, kan ju inte bli annat än bra!!

Stackars Sandra, luckas alltid lura me henne på sånt här... Upp tidigt på en helg! Men solen e fin så tror hon vakna me guld i mun ändå! Kommer bli en fin fin dag!!! Synd man inte har nån bra musik i bilen bara...

Hihi längtar efter min valp å när den blivit lite större så ja kan ta me den te min favvo gubbe som har flyttat ifrån Rondellen te ett vanligt boende... Saknar han, han va mitt lyckopiller! Så skön stil på han! Han kommer bli så himla glad, börja gråta å va glad i flera dagar! Han älskar hundar!

ÅÅÅÅ vilken dag, så jäkla taggad! SOLSOLSOLSOL!!!!


Ja får gröna fina ögon av solen!!!

SKÖN musik gungar mina höfter nu! PUSSHEJJE!!!!

Spartakus e min kopp te!!! Naket, våld å blod! Haha otippat va! Men de e en förjäkla bra serie å himla kul att bade ja å MR Rigth gillar den!!

Harre gött!


Kommentarer
Postat av: Sandra!

Haha, du får lura med mig på sånt här!! :) Jag älskar ju att pussa på valpar lite mycket som du gör! Och kika runt bland lite antika och fina saker är aldrig fel det heller :) TACK för en jättemysig dag!

2011-03-05 @ 19:07:07
URL: http://sandrabergstrand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0