Valpen min!

Hej! Vilket skönt väder vi har idag, perfekt för mig å lillkillen att va ute å spring i! Hoppas de e lika fint väder imön för då ska vi åka hem te mamma å leka lite i skogen! Å sen ska vi hem te pappa, han e nyfiken på att se sitt barnbarn "huahua" Ruben! Skönt att de inte blev en föreläsning om hur mycke jobb de e att ha en hund...
Ja går gärna ut flera gånger på natten å kissar min lille kille för ja e pigg när ja vaknar sen ändå för den glädje man får av mitt lilla charmtroll slår allt!

Nu ska vi se va Ruben säger när ja startar dammsugarn!

Senare idag kommer Emma å Linda hit blir kul, Emma har ja inte träffat sen december.... Hon har ju vart i Thailand å gran canaria! Visa har de bra, hon e la super peppakaka!

Får nog åka te djuraffären sen å köpa mindre halsband te Ruben sen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0