UNDERBARA MORGON!

Go morron! Idag vakna ja tidigt som gatan, ville inte somna om för ja längta efter min hund så har legat å tittat på bilder nu ett tag! Drömde ju så konstigt... Att alla silver hundar får cancer å dör... De e därför man inte har sett färgen så mycke... Men de va nog bara en tror hoppas ja verkligen! För tror allt att ja vill ha min hund te ja e 40nu!

Ni får nog gilla läget att de blir mycke hundprat här hos mig nu, e uppåt öronen kär i Ruben å kan inte sluta prata om han! Ni andra får bebisar, ja får hund! Han kommer bli mitt liv, e ja nästa helt säker på! Nu e de jaa som bestämmer, så hoppas ja inte gör han te en crazy hund som min förra vovve toffsi va... Men hon va allt bra på sitt sätt!

WOHO ja har en hund! Synd att ja glömde stamtavle papprenea å den där DVDn, hade velat titta ihjäl mig på de nu... Men en vecka går la fort, ska jobba rätt mycke så tiden går nog får vi hoppas! Haha tror faktiskt att Axel kommer glömmas bort litegrann veckan som kommer, han ska upp te Piteå ända te lörda men kommer nog sakna lite mer efter valpen tror ja faktiskt om ja ska va helt ärlig!

Måste anmäla mig te valp kurs på måndag! KUL!
I april ska ja vara figurant för räddningshundarna, läskit att ligga i skogen å va tyst men hoppas hundarna hittar mig fortare än älgarna å att ja inte blir kiss nödig!
Va tror ni, kan en chihuahua bli en räddningshud eller bra på spår tror ni?! Kan ju va kul å testa lite spår iaf, lära mig av Johanna!! ÅÅÅÅÅÅÅ ska bli så kul me hund!

hund hund hund hund!!!!

Mysigt att ligga här i sängen, Axel sover sött å solen lyser in å glittar på mina glitter tapeter!!!

Ha en bra dag!!!GODING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0