Tada, ja e me RUBEN!

Helt galet, JA E ME VOVVE innom en mycket snar framtid! Känndes jätte bra idag när vi träffa kennelmamman å valparna, så nu har ja lagt handpenning på världens goaste lilla kille!

Äntligen får jag min Ruben!!!!! Galet glad, fattar inte att ja faktiskt ska få hem en vovve nästa söndag!!!!!!!!

Ruben e en liten grå/silvrig korthårig sak som e framåt å busig! Han har en söt liten navel å stora öron!

Hann å köpa en transport bur idag innan affärerna stängde iaf, å mer ska de köpas till min lille prins!

Nu ska ja sätta mig å tänka på min lilla vovve!!!

Ha ne bra kväll :)

Å så klart hittar ja inte sladden te mobilen som ja tog alla korten me... Typisk nu när ja hittat sladden te kameran.... Aja men en hund har ja iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0