Nu e ja här igen!

Mm så äre, här igen å måste skriva av mig lite! Börja tycka lite synd om Axel me allt mitt, HAR DU SETT MIN HUND? SÖT VA!! JA HAR EN HUUUUUUUUND!!!!! RUBEN E SÖT SÖT JA LÄNGTAR LÄNGTAR, så låter de i mitt huvud noll stopp nu!

Har läst valp bäcker i dag i planera varje liten minut innan Ruben kommer hem! Snälla Gud i himlen gör så att ja inte misslyckas me denna lilla skatt.. Vill så gärna ha en uppfostrad å underbart go vove!

Axel e så söt, han e verkligen glad för min skull! De trodde ja inte, men min man han kan! Han vill att ja ska va lycklig!

Hepp nu ska ja titta på top model å njuta av tanken på att ja har en valp om en vecka!!!!!
 LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0