GLAD!

Hej!

Idag fick jag en riktig lyckospark där bak av ödet! Så himla glad, nu börjar de närma sig! Allt känns jätte bra, en jätte mysig kennel mamma som verkligen vill att sin lilla vavva får de bra! Så imön bär de av, mot Lilla Edet me Sandra och träffa min evt framtida livskamrat! E så jäkla glad att ja glömt tänka på pengar framtid å allt, de löser sig! Kör på känska så fixar de sig! ÅÅÅÅ VA KUL!!!!!

Hej på dig älskade lilla valpen min<3

Nu ska ja väcka Axelen min för å se va för tråkigheter vi ska hitta på ikväll, blir la som vanligt att ja somnar på soffan kl 21... De e sövande me TV, borde förbjudas på helgen när man vill njuta å ha kul!

KRAM på er alla ha en jätte bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0