Freda!

Go morron! Idag gick ja upp me min goaste Axel, så himla skönt att vakna å solen hälsar välkommen! Rena fröjden att gå ut me Ruben! Idag kommer bli en mycket bra dag de känner ja på mig!

Igår va de fiol kurs, nästa gång äre sista gången.. Tråkit faktiskt, för nu börjar de bli roligt å man märker att man inte så så jäkla kass! Kanske ska öva lite på ballkongen sen så grannarna blir glada!

Idag kommer min goa mormor å hennes lilla gubbe å stannar hela helgen! Har ett riktigt mormor sug nu känner ja, hon e för härlig min mommo! Vill ta tag i lägenheten nu, snart tar ja bara å slänger upp vita tråkiga tapeter å köper glada saker ist för nu måste de bli gjort! Pinit å sega så här!

Igår va ja å linda å vovvarna på svalnäs å picknicka, UNDERBART!!!!!!!!!







Nu tar vi tag i dagen gott folk!!!! De e en underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0