:)

Hej på er!

Blir inte att ja skriver daglig här nu men e la lite kul å slänga in nåt ibland!

Livet leker som vanligt å ja sugen i sin varje liten solstråle som når min kind! Har hittat en vindfri solvägg här nere, ja njuter av solen å av å se min lilla vovve sprinag fritt å va glad!

Fick frågan om ja ville gå brevid på ett boende i Götene idag, KLART vill ja de! Tackade snällt nej te äldrevården å sa snällt ja till goa förståndshandikappade ist! Blir kul! Sa nej till di gamla för att ja ser inte de som min framtid, kanske e världens bästa jobb å man kan ju ha tur å ha goa kollegor men nja.. Vill få ut nåt mer än så, hemskt låter de men de e sanningen..  Kul me nått nytt!

Axel ska åka evt åka te tuskland på utbildning i april i 2 veckor!.... NEJ NEJ NEJ! Min hund e inte stor nog att försvara mig mot farliga människor å spöken! Läskit när ja får gå ut me lillkillen på natten... Men har ju mitt överfallslarm!

Lite pengapanik har man ju fått me... Men men, pengar e inte allt! E ju hemma me världens goaste lilla Ruben å tjänar hjärtepengar ist<3

Sol innebär också nya friska tag när de gäller inderdningdrömmar! KUL KUL KUL! Haha synd bara att de bara e i drömmen ja har koll på läget, i verkligheten ser de ut som skit!

Har iaf hittat hall tapetern nu! Axel sa bara, å hej här va de femenint........
Men så ändå snabbt att, bara en av oss e super nöjd så e ju de bra!
Å nöjd de e ja!!!! KLICK sa de!

Ser inte så fin ut här tycker ja men tänk er att komma in i min hall, omgiven av rosa å lila fåglar på fina pinnen! Är precis den nyans på färg ja vill ha å den e så jäkla perfekt!!! Den e KUL å så MIG:)




Slänger in lite Rubebilder SÅKLART<3

Hade gött, KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0