7 dagar..

Hejsan! Idag va ja uppe me tuppen, pigg å glad satt ja å vänta på att kl skulle bli l9 så ja kunde bege mig te olika affärer för å köpa fina Ruben saker!

Köpte:
Halsband å koppel
Klotång
Mat å vatten skålar
Sovplats

Ååå va ja längtar efter min lille goding! Men nu har veckan börjat å nedräkningen går frammåt fast att den går lite sakta...


E så jäkla glad att ja hitta en sån korg bädd, e riktigt fint tycker jag! Men funderar på om ja inte måste bygga en liten trappa upp den den första tiden, hmm eller gör han ett litet skitt upp i den tro?! Han e ju så liten min lille pojk men stor e inte alltid bäst!  Å klart att min lille vän gillar rosa han me!

Axel har köpt sig en irländs banjo nu föresten, lite jobbit va de å lyssna på han hela kvällen igår men oj så duktigt han spela me en gång! Dom irlänska låtarna som vi brukar spela högt här hemma kom nu från Axelen själv! Va han kan min man! Saknar dig redan... PUSS

Ha en bra dag, vette tusan va ja ska göra nu fram te jobbet men... Har den korta turen ikväll... KRAM


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad kul att det blev en vovve! Gör du en trappa till hans bädd. Dom har omtåliga ben och bör inte hoppa upp & ner från saker, exempelvis soffan. Det är ju inte ovanligt med höft och knäproblem på hundar liksom. Kram kram!:)

2011-03-07 @ 15:01:20
URL: http://kajsasvilgot.blogg.se/
Postat av: Bäckiz

:) Ja WOHO äntligen! Du ja ska ta å springa över me vilgos sked som du glömde här! Vi synes i veckan! Kram ha de fint!

2011-03-07 @ 15:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0