3dagar kvar!

Go morron!

I natt drömmde ja att de va söndag å vi åkte å hämta Ruben, fasiken vilken go känsla så fatta ja blev snopen när ja vakna å märkte att fanken de e ju bara torsda... Men men de e faktiskt på riktigt, ska hämta hem min lille vovve snart!!!

Va inte så kul på jobbet som ja trodde... Har tackat nej te 2 personlig assistent jobb nu... Hoppas inte de e min enda chans, inte så kul å tacka nej te jobb i Lidköping när de e precis de ja vill ha.. Men men! Va gör man inte för sin nyblivna bästa vän, måst eju ha jobb som gynnar han! Igår när ja äntligen fick åka hem från jobbet sitter ja i telefon me Sandra å se på FAAN, ja fick punka! Läskit va de att gå ut i mörkret för å se om ja kunde åka hem te mamma på däcket.. Mörker e instängande... Tog mig iaf hem te mamma i 3km/h och fick i lite ny luft i däcket så ja kunde åka hem! Så idag ska ja fixa fäljen för e nog den som gör sönder däcket...

Igår när ja stog där i mörktet helt ensam fick mig att inse på nytt att vilket jäkla bra liv jag har, va på väg hem till min lägenhet å min goa säng. Punka men ett samtal bort fanns nära å kära som hjälper.
Tänk er att va hellt ensam... Inte ha någon trygghet, att ständigt behöva vara på sin vakt...

Tankarna rullade igår om jag säger så... Vi ger rum åt en hemlös tjej som är i min ålder som verkligen inte har de lätt...  Värmde igår när hon gav mig ett leende. Hoppas hon e kvar på freda när ja ska jobba igen, vill lära känna henne bättre.

Livet e verkligen orättvist, lev å va glad på lyckan så länge du kan!

Ha en bra dag å ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0