2dagar kvar!!

Go morron! Idag fick Sandra smaka på lite morgon stund... Tänkte först, jaa hon jobba ju nu så ja ringer å tjötar men så oj faan e ju imön hon jobbar.. La på snabbt på men hon han å vakna å skicka ett sms, stackars Sandra inte min mening å väcka dig när du behöver sova inför natten.. Hoppas du kunde somna om!

Vakan iaf super tidigt idag me men idag fanns ingen disk eller städ att ta tag  i så jag låg snällt kvar i sängen å tralla! Underbar sol men snön hade ju kunnat kvitta.. Varför har snön lagt sig? Inte OK!

Så jäkla hemskt, fick ett mejl från kennel mamman igår... En räv hade ätit upp hennes älskade chihuahua som var hennes första... Dumma räv... Man får nog va lite på sin vakt där man vet att de lurar sånna dummingar... Kram på henne! Men måste erkänna att ja e glad att de inte va min lilla Ruben den tog, hade vart min vanliga otur men så va inte fallet denna gång.. KOmmer känna mig dum när ja komma å hämta på sönda å vet att ja tar en till ifrån henne.. Inte kul, hemskt öde för hennes Olga...

Ruben vägde 130g när han kom till världen, måste köpa mig en våg idag så ja kan väga hans framsteg!


Föresten, Sanna åkte in te bb igår för vattnet hade gått så tror man kan börja gratta henne nu! Spännade, gud så kul för henne! Ett helt nytt liv, hennes liv! GRATTIS!

Ha en bra dag, ska klippa mig å jobba ikväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0