Regnar gör de också...

Hejsan!

Kul att se att några e inne å tittar på min blogg varje dag fast att de inte händer å skrivs så mycke på den..
Skriver ju mest på lillaruben.blogg.se! Där kan ja skriva me gott samvete, för den e ju om ruben! Haha så töntigt glad e ja i min hund! Men e ju kul för kommer ju i kontakt me fler hundfolk så å fler som läser bloggen!

 

Va händer idag då? Ja de regnar ju så de betyder att större delan spenderas innomhus... Lilla Ruben gillar inte skit väder som blåst å regn... Ska man tvinga han å va ute eller snällg gå in när alla behoven e gjorda? Ja kör på sist nämda, pippandet gör hål i mitt hjärta..

Har vart hemma i snart en månad tror ja... SÅ länge har ja aldrig vart utan jobb sen studenten... Känns för jäkligt.. Dels för att de e så tråkit å man har inge å göra förutom att gosa,busa å ut å rasta ruben... Hur kan folk välja att va arbetslösa?

I helgen va vi sånna här figguranter, gömde oss i skogen i Söne för räddningshundarna! Tyst som graven låg vi stilla å lät dom sniffa fram oss! Otroligt spännade å kul å se hur duktiga hundarna va! Ska prova de me Ruben sen tror ja! Han e anmäld p valpkurs, hoppas vi får plats! Vaccianationen e också bokad te nästa vecka!

Ska städa lite å slippa på hall väggarna idag, hoppas på hjälp av Axel när han kommer hem! VILL BLI KLAR HALLJÄVLEN NU!

Ha en bra dag i de gråa vädret!

Här försöker ja posa sött me min lilla vovve men så klart så tar han sig en tugga i sista stund i min läpp! BUSE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0