1-0 te mig!

Hejsan!

Kände mig lite busig idag så slängde ut ett april skämt på fb.. Men ja e ingen person som gillar att luras å ljuga för fick ju svar me en gång.. Va dum ja kände mig...

Skrev att ja å Axel fått ett plus mm..
Personen som svara e någon som e otroligt fin på alla sätt å vis å verkligen ingen ja ville lura. Men hoppas inte hon kände sig allt för dum.. Va ju lite dumt av mig å dra just ett sånt skämt kanske!

Men rätt så stolt ändå! 1-0 te mig! Har aldrig lyckats lura nån på 1a april! Kanske för att de e svårt att se nån i ögonen efter man dratt sig en lurare..

APRIL APRIL!! Skönt å komma in i vår månad, kanske kommer solen på heltid snart om vi har tur!

En sanning är iaf att ja behöver handla, JA VILL BAKA!!! Men har inget socker å för lite margarin hemma... Har en valp som ja inte vill lämna å inte ta me in i mataffäre... Får la snällt vänta te när Axel kommer hem å kan passa lillepinnen busfrö! Han har äntligen tagit sig en lur, han e valpig å jobbig me sitt bitande nu... Inte ok..

VEM VA DE SOM KASTA?!!
Faan va bra! Så heter iaf de vinnande lagen som ska ja va i älvaslaget! Woho fasiekn va kul de ska bli!!! Är Axels SUPER tävlingsinriktade vänner flickvänner å ja! Haha hur ska de gå! Men blir nog kul!! Bara man kan springa in på toa ibland så e ja nöjd!!! KUL!

Va händer i helgen då?! Ja måste hitta på nått, blir tokig av all ledig hemma tid....
På sönda ska ja å Axel va figguranter för räddningshundarna iaf, de blir ju kul! Sen voffla hos svärföräldrarna!

Kram ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0